Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin sklepu

REGULAMIN

sklep firmowy BABY born i Baby Annabell prowadzi sprzedaż za pośrednictwem internetu

Zabawki można odebrać osobiście w Lublinie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 500 135 710.

ZAMÓWIENIA

Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
Dostępność każdego produktu, jego parametry i aktualność ceny można sprawdzić kontaktując się ze sklepem przed lub po złożeniu zamówienia.

Zamówienie można złożyć: w sklepie pod adresem www.baby-born.pl Minimalna wartość zamówienia: 50 PLN. Po złożeniu zamówienia wysyłamy potwierdzenie z kwotą do zapłaty i numerem konta w mBanku. Prosimy w tytule przelewu podać numer zamówienia, a jeżeli wpłata jest z konta innej osoby także nazwisko osoby składającej zamówienie. Istnieje możliwość anulowania zamówienia do momentu wysyłki. Nie można anulować zamówienia, które zostało wysłane.

Zamówienie nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych zostaje anulowane i zamówiony towar wraca do aktualnej oferty sklepu. W miesiącach maj i grudzień termin ten skracany jest do 2 dni roboczych. Nie dotyczy to sytuacji, w których Klient uzgodni mailowo lub telefonicznie dłuższy niż standardowy termin realizacji zamówienia.

Każdy Klient może kupić nie więcej niż trzy takie same artykuły. Ilość ta może zostać ograniczona do 1 szt. w miesiącach maj i grudzień oraz w przypadku artykułów o ograniczonej ilości. Zostaniecie Państwo poinformowani o tym mailowo lub telefonicznie przez pracownika sklepu.

PRZESYŁKI
  1. Zamówione zabawki wysyłamy w ciągu 24 godzin od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie lub wybrania opcji za pobraniem, w przypadku artykułów z adnotacją "wysyłka 24 godziny". Pozostałe artykuły są wysyłane zgodnie z informacją podaną na stronie sklepu.

  2. Informujemy, że szybkość realizacji zamówienia w dużej mierze zależy od sposobu wpłaty pieniędzy. Najszybciej wpływają przelewy z mBanku ( w czasie rzeczywistym ), najdłużej przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej ( dwa dni robocze ). Z wyjątkiem wpłat z mBanku w soboty oraz dni wolne od pracy przelewy nie wpływają.

  3. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DPD.

  4. Koszt przesyłki firmą kurierską wynosi 17 zł. Paczka jest ubezpieczona do pełnej wartości. Paczka pobraniowa jest o 8 zł. droższa. Numer nadania przesyłki wysłany jest na maila. Przesyłka zazwyczaj dochodzi na drugi dzień roboczy. Przesyłki nie są dostarczane w soboty i niedziele. Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu i wniesieniu dodatkowej opłaty.

  5. Przesyłki poza terytorium Polski realizowane są po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu.

  6. Przesyłki kurierskie dochodzą do adresata na drugi dzień roboczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia firmy kurierskiej w dostarczaniu przesyłek.

  7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie po spisaniu protokołu szkody z pracownikiem poczty lub kurierem.

 

PARAGON, FAKTURA

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy rachunek: paragon fiskalny lub fakturę. Zmiany w ilościach zamówienia są możliwe tylko do momentu wystawienia rachunku.
Jeżeli chcecie Państwo otrzymać fakturę proszę to zaznaczyć w "Uwagach" przy składaniu zamówienia.

 

REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU
  1. Sprzedawane przez nas artykuły są nowe, fabrycznie zapakowane oraz wolne od wad. Posiadają gwarancję producenta lub importera.

  2. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Mail należy zatytułować "reklamacja". Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

  3. Reklamowany towar musi by przesłany z dołączonym dokumentem potwierdzającym zakup w naszej firmie na adres siedziby firmy. Nie odbieramy przesyłek reklamacyjnych za pobraniem. Zaleca się aby reklamowany towar został przesłany w oryginalnym opakowaniu.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy; w przypadku braku danego towaru, nie będącego w aktualnej ofercie, sklep zwróci równowartość ceny towaru.

  5. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, reklamowany towar zostanie odesłany na koszt klienta wraz z kosztami przesyłki jakie poniósł sklep.

  6. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827 . Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik n 2 do ustawy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

  7. Jeżeli wszystkie te wymagania zostaną spełnione, sklep zobowiązuje się do przesłania pieniędzy na wskazane konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.

  8. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl